230823 режим на габарит

YouTube видео

ЗАГЛАВИЕ | @
ОПИСАНИЕ
#водолазно гмуркане #гмуркане #водолаз
ВРЪЗКИ

Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join
Покупки на оборудване: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear

НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ

Уебсайт: https://www.scubadivermag.com Гмуркане, Подводна фотография, съвети и съвети, рецензии на водолазно оборудване
Уебсайт: https://www.divernet.com Scuba News, Подводна фотография, Съвети и съвети, Пътуване Доклади
Уебсайт: https://www.godivingshow.com Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство
Уебсайт: https://www.rorkmedia.com За рекламиране в рамките на нашите марки

СЛЕДВАЙТЕ НИ СОЦИАЛНИ МЕДИИ

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

@timpell49 #AskMark Маркирайте страхотно видео, обичам вашето съдържание. Наскоро тествах хидроцилиндъра си, беше напълнен с въздух колко дълго можете да задържите въздуха в цилиндъра, преди да го използвате. Освен това водолазният магазин може да източи въздуха и да го напълни с нитрокс? #scuba #scubadiving #scubadiver Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join ПОКУПКИ НА ЕКИПИРОВКА: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear ---------------------------------------------------------------------------------- НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, под вода Уебсайт за фотография, съвети и съвети, прегледи на водолазно оборудване: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, съвети и съвети, доклади за пътувания: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство Уебсайт: https://www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки ---------------------------------------------------------------------------------- СЛЕДВАЙТЕ НИ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕДИ FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine Ние си партнираме с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всичките ви основни неща. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала. Информацията в това видео не е предназначена, нито се подразбира като заместител на професионалното обучение по гмуркане или препоръки за всеки производител. Цялото съдържание, включително текст, графики, изображения и информация, съдържащо се в този видеоклип, е само за обща информация и не замества обучението от квалифициран инструктор по гмуркане или специфични изисквания от производителите на оборудване.

@timpel49
#AskMark Маркирайте страхотно видео, обичам вашето съдържание. Наскоро тествах цилиндъра ми, беше пълен с въздух, колко време можете да задържите въздуха в цилиндъра, преди да го използвате. Освен това водолазният магазин може да източи въздуха и да го напълни с нитрокс?
#водолазно гмуркане #гмуркане #водолаз

Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join

ПОКУПКИ НА ЕКИПИРОВКА: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear

-------------------------------------------------- ---------------------------------
НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ

Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, подводна фотография, препоръки и съвети, прегледи на водолазно оборудване
Уебсайт: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, подсказки и съвети, репортажи за пътувания
Уебсайт: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство
Уебсайт: https://www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки
-------------------------------------------------- ---------------------------------
СЛЕДВАЙТЕ НИ СОЦИАЛНИ МЕДИИ

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Ние си партнираме с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всички ваши основни принадлежности. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала.

Информацията в това видео не е предназначена, нито се подразбира като заместител на професионалното обучение по гмуркане или препоръки за всеки производител. Цялото съдържание, включително текст, графики, изображения и информация, съдържащо се в този видеоклип, е само за обща информация и не замества обучението от квалифициран инструктор по гмуркане или специфични изисквания от производителите на оборудване.

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS41ODI2RjhGOTVBODI2NDE5

Колко дълго можете да задържите въздух в цилиндър? #AskMark #scubadiving

Пълен списък на шоута за гмуркане с връзки: https://divernet.com/scuba-diving/your-worldwide-dive-show-guide-for-2025/ 18-26 ЯНУАРИ: Boot Düsseldorf (Международно изложение за лодки) 1-2 ФЕВРУАРИ: Duikvaker 21-23 ФЕВРУАРИ: Европейско шоу за гмуркане (EUDI) ФЕВРУАРИ 21-23: Diving Resort Travel (DRT) Show, Малайзия 1-2 МАРТ: GO Diving Show (The UK Dive Show) 15-16 МАРТ: ADEX Ocean Festival / OZTek Australia 28-30 МАРТ: Mediterranean Diving Show 4-6 АПРИЛ: Asia Dive Expo (ADEX) 22-25 МАЙ: Thailand Dive Expo (TDEX) МАЙ 31 – 1 ЮНИ: Scuba Show 13-15 ЮНИ: Малайзия International Dive Expo (MIDE) 6-7 СЕПТЕМВРИ: GO Diving ANZ Show 17-19 ОКТОМВРИ: Diving Talks 11-14 НОЕМВРИ: DEMA Show #scuba #scubadiving #scubadiver Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join ПОКУПКИ НА ЕКИПИРОВКА: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear ---------------------------------------------------------------------------------- НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Уебсайт за гмуркане, подводна фотография, съвети и съвети, Уебсайт за прегледи на водолазна екипировка: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, съвети и съвети, Уебсайт за репортажи за пътувания: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство Уебсайт: https://www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки ---------------------------------------------------------------------------------- СЛЕДВАЙТЕ НИ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕДИ FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine Ние си партнираме с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всички ваши основни принадлежности. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала. Информацията в това видео не е предназначена, нито се подразбира като заместител на професионалното обучение по гмуркане или препоръки за всеки производител. Цялото съдържание, включително текст, графики, изображения и информация, съдържащо се в този видеоклип, е само за обща информация и не замества обучението от квалифициран инструктор по гмуркане или специфични изисквания от производителите на оборудване. 00:00 Въведение 01:35 Реклама на Scuba.com 02:35 Duikvaker 03:15 EUDI 04:23 DRT 05:04 GO Diving Show UK 06:24 ADEX OZTek 07:06 Средиземно море 07:34 ADEX 08:21 TDEX 08:51 Скуба шоу 09:36 MIDE 10:06 GO Diving ANZ 11:09 Diving Talks 11:58 DEMA

Пълен списък на шоута за гмуркане с връзки:
https://divernet.com/scuba-diving/your-worldwide-dive-show-guide-for-2025/

18-26 ЯНУАРИ: Boot Düsseldorf (Международно изложение за лодки)
1-2 ФЕВРУАРИ: Duikvaker
21-23 ФЕВРУАРИ: Европейско шоу за гмуркане (EUDI)
21-23 ФЕВРУАРИ: Изложение Diving Resort Travel (DRT), Малайзия
1-2 МАРТ: GO Diving Show (The UK Dive Show)
15-16 МАРТ: ADEX Ocean Festival / OZTek Австралия
28-30 МАРТ: Шоу за средиземноморско гмуркане
4-6 АПРИЛ: Asia Dive Expo (ADEX)
22-25 МАЙ: Thailand Dive Expo (TDEX)
31 МАЙ – 1 ЮНИ: Скуба шоу
13-15 ЮНИ: Малайзия International Dive Expo (MIDE)
6-7 СЕПТЕМВРИ: GO Diving ANZ Show
17-19 ОКТОМВРИ: Беседи за гмуркане
11-14 НОЕМВРИ: DEMA Show

#водолазно гмуркане #гмуркане #водолаз

Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join

ПОКУПКИ НА ЕКИПИРОВКА: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear

-------------------------------------------------- ---------------------------------
НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ

Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, подводна фотография, препоръки и съвети, прегледи на водолазно оборудване
Уебсайт: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, подсказки и съвети, репортажи за пътувания
Уебсайт: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство
Уебсайт: https://www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки
-------------------------------------------------- ---------------------------------
СЛЕДВАЙТЕ НИ СОЦИАЛНИ МЕДИИ

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Ние си партнираме с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всички ваши основни принадлежности. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала.

Информацията в това видео не е предназначена, нито се подразбира като заместител на професионалното обучение по гмуркане или препоръки за всеки производител. Цялото съдържание, включително текст, графики, изображения и информация, съдържащо се в този видеоклип, е само за обща информация и не замества обучението от квалифициран инструктор по гмуркане или специфични изисквания от производителите на оборудване.
00: 00 Въведение
01:35 Реклама на Scuba.com
02:35 Дуйквакер
03:15 EUDI
04:23 DRT
05:04 GO Diving Show UK
06:24 ADEX OZTek
07:06 Средиземно море
07:34 ADEX
08:21 TDEX
08:51 Скуба шоу
09:36 MIDE
10:06 GO Diving ANZ
11:09 Беседи за гмуркане
11:58 ДЕМА

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS43OTNDNTk0OUNGMDA1MUNG

Предстоящи шоута за гмуркане през 2025 г. #scubadiving #diveshow

Американският гмуркач Барингтън Скот постави потвърден световен рекорд на Гинес за най-бързо време за гмуркане на всичките седем континента. Градският съвет на Картахена казва, че се готви да затегне достъпа до системата Cueva del Agua (Водна пещера) в южна Испания след смъртта на 37-годишна гмуркачка там на 18 януари. И строител на подводни местообитания току-що подобри рекорда за най-дълго време, прекарано под вода. https://divernet.com/scuba-news/scuba-dash-across-7-continents-brings-world-record/ https://divernet.com/scuba-news/health-safety/spanish-cave-divers-death-prompts-calls-for-controls/ https://www.kentucky.com/news/nation-world/national/article299289964.html https://divernet.com/scuba-news/pod-builder-completes-120-days-under-sea/ #scuba #scubadiving #scubadiver Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join GEAR ПОКУПКИ: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear ---------------------------------------------------------------------------------- НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, Подводна фотография, съвети и съвети, Отзиви за водолазно оборудване Уебсайт: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, Под вода Уебсайт за снимки, съвети и съвети, доклади за пътувания: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство: https://www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки ---------------------------------------------------------------------------------- СЛЕДВАЙТЕ НИ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕДИ FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine Ние си партнираме с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всички ваши основни принадлежности. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала. Информацията в това видео не е предназначена, нито се подразбира като заместител на професионалното обучение по гмуркане или препоръки за всеки производител. Цялото съдържание, включително текст, графики, изображения и информация, съдържащо се в този видеоклип, е само за обща информация и не замества обучението от квалифициран инструктор по гмуркане или специфични изисквания от производителите на оборудване.

Американският гмуркач Барингтън Скот постави потвърден световен рекорд на Гинес за най-бързо време за гмуркане на всичките седем континента. Градският съвет на Картахена казва, че се готви да затегне достъпа до системата Cueva del Agua (Водна пещера) в Южна Испания след смъртта на 37-годишна гмуркачка там на 18 януари. И строител на подводни местообитания току-що подобри рекорда за най-дълго време, прекарано под вода.

https://divernet.com/scuba-news/scuba-dash-across-7-continents-brings-world-record/
https://divernet.com/scuba-news/health-safety/spanish-cave-divers-death-prompts-calls-for-controls/
https://www.kentucky.com/news/nation-world/national/article299289964.html
https://divernet.com/scuba-news/pod-builder-completes-120-days-under-sea/

#водолазно гмуркане #гмуркане #водолаз

Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join

ПОКУПКИ НА ЕКИПИРОВКА: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear

-------------------------------------------------- ---------------------------------
НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ

Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, подводна фотография, препоръки и съвети, прегледи на водолазно оборудване
Уебсайт: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, подсказки и съвети, репортажи за пътувания
Уебсайт: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство
Уебсайт: https://www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки
-------------------------------------------------- ---------------------------------
СЛЕДВАЙТЕ НИ СОЦИАЛНИ МЕДИИ

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Ние си партнираме с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всички ваши основни принадлежности. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала.

Информацията в това видео не е предназначена, нито се подразбира като заместител на професионалното обучение по гмуркане или препоръки за всеки производител. Цялото съдържание, включително текст, графики, изображения и информация, съдържащо се в този видеоклип, е само за обща информация и не замества обучението от квалифициран инструктор по гмуркане или специфични изисквания от производителите на оборудване.

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS4yNkZBOTQyMkYxQkQyMzc2

Испанската пещера затворена след смъртоносен случай #scuba #podcast #news

НЕКА ПОДДЪРЖАМЕ ВРЪЗКА!

Получавайте седмичен преглед на всички новини и статии на Divernet Маска за гмуркане
Ние не спам! Прочетете нашите декларация за поверителност за повече информация.
Запиши се
Известие за
гост

25 Коментари
Повечето гласували
Най-новите -старите
Вградени отзиви
Вижте всички коментари
Truthslight
Truthslight
Преди 1 година

#askmark
Здравей, Марк, повечето ребрийдъри имат ли предаватели? Питам, защото някои компютри за гмуркане с цветен екран от висок клас (напр. ScubaPro G3) споменават CCR режими, но нямат никакви подводни външни точки за свързване (на ум идват Shearwater Petrel или Nerd). Предполагам, че компютърът, който е в режим CCR, трябва да знае PPO2. Просто пропускам някакъв контекст или тези CCR режими просто предполагат конкретен PPO2, за да зададат вашия профил на гмуркане?

Списание Scuba Diver
Списание Scuba Diver
Отговор на  Truthslight
Преди 1 година

CCR режимите на самостоятелни компютри са склонни да имат фиксиран PPO2, който задавате преди гмуркането и компютърът приема, че ребрийзърът поддържа този PPO2 по време на гмуркането. Те се използват повече като приближение като резервно копие на компютъра, монтиран към вашия ребрийзър.

Трансмитерите наистина предават само налягането в цилиндъра. Можете да свържете предаватели към 1-ви степени на ребрийзера и да ги сдвоите към компютъра, така че да можете да наблюдавате нивата на O2 и разредител.

Petrel или NERD с Fischer кабел ще могат да се включат в определени дихателни устройства за всички данни, но не и самостоятелно устройство.

Крис Филхауър
Крис Филхауър
Преди 1 година

Здравейте. Имам компютър Genesis Centauri. Sherwood (производител) ми каза да поставям режим Gauge, когато плувам със затаен дъх в моя колежански басейн. Не отне много време „No Fly“ и „No Dive“ да се появят в режим на гледане. Изчистването отне 24 часа. Компютърът влезе в заключено състояние. Където започна обратното броене, преди да мога да направя следващото Freedive. След това се рестартира, когато направих едно. Досадно. Не го използвам. Режимът FD поне проследява моята дълбочина и продължителност. И повърхностен интервал

Еми Лий
Еми Лий
Преди 1 година

#askmark Хей, Марк, в момента съм на пазара за повторно дишане. Това са тези, на които направих пробни гмуркания: JJ в нормална и GUE конфигурация, T-Reb, XCcR, rEvo и Liberty (backmount). Наистина не знам кои фактори да взема предвид, когато избирам подходящата единица! Хареса ми JJ в конфигурацията на GUE, но е непрактично, тъй като съм жена с тегло 60 кг и е твърде тежък, за да го нося в лодката и на сушата. Хареса ми rEvo заради неговата лекота и подравняването на скрубера, но чух някои критики относно неговата надеждност. Разходите за покупка не са фактор, но поддръжката може да бъде. Благодаря предварително.
#askmark

Списание Scuba Diver
Списание Scuba Diver
Отговор на  Еми Лий
Преди 1 година

Разходите за поддръжка и наличността са важни, за да се вземат предвид с надеждността, не искате да диагностицирате проблеми и да подменяте части през цялото време и да ви е трудно да получите тези части.

Наистина се свежда до това кой отговаря на вашия стил на гмуркане. JJ-ите се считат за силни универсални и надеждни поради своята простота. Но ако излизането от водата ще ви е мъчно, то го избутва надолу в списъка. Не бих демонизирал rEvos въз основа на шепа акаунти онлайн. Много водолази харесват компактния дизайн и непрекъснато се подобряват.

Ще намерите критики за повечето единици онлайн, ако се вгледате достатъчно

Еми Лий
Еми Лий
Отговор на  Еми Лий
Преди 1 година

@Scuba Diver Magazine, благодаря ви за милия отговор. Тъй като съм базиран в ЕС, вероятно ще се ориентирам към сертифицирано от ЕС устройство с налична поддръжка.

geemac
geemac
Преди 1 година

#ASKMARK Здравей Марк. Може обаче да сте разгледали аспекти на моя въпрос в минали видеоклипове; Обмислям надстройка на оборудването, като първоначално използвам нитрокс и тримикс по-късно. Питам дали бихте могли да хвърлите малко светлина върху положителните или отрицателните страни на използването на резервоари за двоен заден и двоен страничен монтаж. Коя настройка предлага по-голяма практичност в обща среда за гмуркане и случайни гмуркания в останки от кораби. Приветствам вашите мисли. Поздрави, geemac

Списание Scuba Diver
Списание Scuba Diver
Отговор на  geemac
Преди 1 година

За мен предпочитам монтирани на гърба близнаци, те са просто здрави и по-малко притеснителни, особено в по-студени води *, но * страничният монтаж често има повече предимства.

Предимствата на близнаците са, че можете да завършите цялото гмуркане без да превключвате 2-ри етапи и те са много прости. Те са по-трудни за транспортиране, защото трябва да преместите двата цилиндъра заедно и ако пътувате, може да е трудно да наемете близнаци на някои места. И наистина се гмуркате само с една газова смес на гърба си.

Sidemount е по-гъвкав, но изисква по-специализирано оборудване и обучение. По-лесно е да транспортирате екипировка и сте по-гъвкави във водата, но това изисква известна практика и организация. По-лесно е да наемете два единични цилиндъра, когато пътувате и сте по-стабилни във водата.

geemac
geemac
Отговор на  geemac
Преди 1 година

@Scuba Diver Magazine Здравей Марк. Благодаря за отговора. Оценявам съвета ви и като такъв съм съгласен, че настройката на близнаци ще предложи по-голяма гъвкавост от страничните монтажи. наздраве

D_ Свежо1
D_ Свежо1
Преди 1 година

Наскоро смених моя Perdix с модерен нов Perdix, така че сега държа стария си в Gauge Mode, също като резервно копие…/s

Шегувам се, разбира се, защо някой би заменил който и да е DC със същия модел... Наистина просто исках да кажа хубав видеоклип и добро обяснение на режима на гмуркане. Според моя опит това изглежда доста стандартно за производителите и въпреки че е привидно малка роля, може да бъде доста полезно за резервен DC да бъде в режим на измерване. Наздраве от Филипините, колега, с нетърпение очаквам следващото видео.

Дейвид Бониксен
Дейвид Бониксен
Преди 1 година

Режимът Gauge е всичко, от което се нуждаете. Никога повече не се гмуркам в пълен компютърен режим, освен ако не съм на trimix/heliox. Наистина ми се иска тези агенции да започнат да преподават по този начин… това би спестило значителна сума пари на нови гмуркачи.

Марк Салоус
Марк Салоус
Отговор на  Дейвид Бониксен
Преди 1 година

Защо да се притеснявате за бюджетите на другите водолази? Нека си признаем, гмуркането не е евтин спорт и ако водолазът може да се възползва от функциите за безопасност на висококачествен компютър, докато с течение на времето развива умения за гмуркане, тогава защо не? Бих променил твърдението ви, за да кажа, че режимът на измерване е всичко, от което един гмуркач се нуждае „в крайна сметка“. Колкото и да вярвате, че всички агенции трябва да преподават „по този начин“ и с това предполагам, че имате предвид таблици, човек би бил наивен да вярва, че това ще се случи. Защо? Гмуркането като повечето занимания се превърна в голям бизнес, а времето е пари. Обучаване на таблици/RDP отнема повече време (научих по този начин и се научих отново чрез DM и отново в OWSI) и в крайна сметка за „случайния“ гмуркач модерните компютри са по-безопасни, с ярки цветни екрани, аларми за ограничаване на NDL, MOD и бързо изкачване предупреждения. AI носи допълнителни предимства на RBT/SAC Rate Другият фактор, който се забравя, е, че с намаленото зрение, което идва с възрастта, компютрите са просто по-лесни за четене. Имах проблеми с някои по-ранни модели, особено при слаба светлина, но моят Shearwater Perdix AI (както Марк във видеото) беше удоволствие да използвам през последните 7 години, откакто го притежавах. Вероятно скоро ще купя друг за излишък и ще се откажа от конзолата си за измервателни уреди (освен в страничната монтировка, където мога да пусна и измервателни уреди).

Г-н Бийчър
Г-н Бийчър
Отговор на  Дейвид Бониксен
Преди 1 година

Вероятно противоречиво, но IMHO новите водолази не трябва да използват режим Guage. Повечето инциденти при гмуркане са резултат от грешка на водолаза. Да накарате компютъра да ви помогне да ви провери два пъти, дори ако сте опитен в RDP, е безсмислено (буквално). Защо препоръчваме на новите гмуркачи да поемат повече ненужен риск?

Марк Салоус
Марк Салоус
Отговор на  Дейвид Бониксен
Преди 1 година

@Г-н. Beacher напълно съгласен. Някои от тези опитни гмуркачи и технически гмуркачи изглежда забравят, че някога са били нови и въпреки че като мен вероятно са били маси за гмуркане за разговори, повечето агенции не сега, така че трябва да се справим с това, а компютърът е този резервен офис слой защита за новия водолаз.

Дейвид Бониксен
Дейвид Бониксен
Отговор на  Дейвид Бониксен
Преди 1 година

@Марк Нюман Sallows донякъде е точно моята гледна точка… „в крайна сметка“ водолазите осъзнават, че компютрите не им помагат за нормалните гмуркания, които правят. Единствената причина агенциите сега да преподават с компютри е да печелят пари за производителите. Месечен цикъл. За 95% от водолазите там режимът на измерване е много добър...дори с EAN32, стига да знаете границите. ВСЕКИ водолаз, който потъва, знае рисковете и е по-добре да е достатъчно информиран.

Себастиан Лауерс
Себастиан Лауерс
Преди 1 година

Здравей Марк, в скорошен подкаст ти спомена, че Teric няма режим на свободно гмуркане, но аз вярвам, че има; и вярвам, че го има от стартирането. Използвал съм го няколко пъти, откакто имам Teric.

ГД
ГД
Преди 1 година

Противно на общоприетото мнение, четенето на ръководството за вашия компютър за гмуркане няма да ви изложи на риск от отнемане на вашата мъжка карта. 😉

Сам Мойърс
Сам Мойърс
Отговор на  ГД
Преди 1 година

My Man Card беше отменена преди много години не само за четене на ръководства с инструкции, но и за питане за упътвания преди появата на GPS... 🙃🙂

Робин Моерланд
Робин Моерланд
Преди 1 година

RTFM? Да, разбира се, но хей аутист говори. Знам всеки момент, ъгъл и функция на моя компютър за гмуркане. Така че да, хората трябва да използват RTFM. #autisticrant #reeeeeee

391 вомбат
391 вомбат
Преди 1 година

Все още не разбирам защо бихте го използвали дори като резервно копие. Ако вашият основен компютър се повреди, той се гмурка. Кой ще продължи гмуркането в режим на габарит без информация за NDL. Ако сте донесли маса със себе си може би, но кой го прави реалистично.

Гниша
Гниша
Отговор на  391 вомбат
Преди 1 година

От моя гледна точка няма причина за резервно копие в развлекателното гмуркане.
Може да бъде много важно за техническо гмуркане, което трябва да се планира с подробен профил на дълбочината и газово планиране.
Винаги трябва да стоите под профила и след това можете да използвате плана си с резервното копие, за да продължите да се гмуркате в плана си.

Сливи
Сливи
Отговор на  391 вомбат
Преди 1 година

Повечето от моите rec и tec гмуркания се извършват в режим на габарит. Има само специфични ситуации, когато бих използвал вградените алгоритми, напр. на борда с много гмуркания на ден и много гмуркания на няколко нива.

PP O2
PP O2
Отговор на  391 вомбат
Преди 1 година

Освен ако всичко, което се гмуркате, са U-образни профили за гмуркане, тогава просто се обърнете към обикновените таблици.

PP O2
PP O2
Отговор на  391 вомбат
Преди 1 година

Значи не се гмуркате на няколко нива? @Gnisha

Гниша
Гниша
Отговор на  391 вомбат
Преди 1 година

Не заради техническото планиране на гмуркането, повечето от тях са гмуркания на останки от кораби.
Но дори и тогава можете лесно да планирате многостепенно деко гмуркане върху плоча.
Трябва да знаете предварително, че разполагате с достатъчно газ за всички декомпресивни спирания. Наистина не трябва да има никаква изненада и винаги консервативен профил на гмуркане, към който да се върнете.
@PP O2

Скорошни Коментари
Последни новини