Търсене
Затворете това поле за търсене.

Топ 10 на най-лошите навици за гмуркане #scuba #top10 @ScubaDiverMagazine


Топ 10 на най-лошите навици за гмуркане #scuba #top10 @ScubaDiverMagazine

#водолазно гмуркане #гмуркане #водолаз
ВРЪЗКИ
Спонсор: scuba.com

Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join
Покупки на оборудване: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear

НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ

Уебсайт: https://www.scubadivermag.com Гмуркане, Подводна фотография, съвети и съвети, рецензии на водолазно оборудване
Уебсайт: https://www.divernet.com Scuba News, Подводна фотография, Подсказки и съвети, Доклади за пътувания
Уебсайт: https://www.godivingshow.com Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство
Уебсайт: https://www.rorkmedia.com За рекламиране в рамките на нашите марки

СЛЕДВАЙТЕ НИ СОЦИАЛНИ МЕДИИ

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

@nickthomas4567 #askmark, ако използвате предавател, имате ли нужда от spg? Правя на моята основна, но в момента не на моята сцена, само предавател, това е нова настройка, така че след малък съвет. Благодаря Ник #scuba #scubadiving #scubadiver ВРЪЗКИ Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join Покупки на оборудване: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear -------- -------------------------------------------------- ------------------------- НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, Подводна фотография, Съвети и съвети, Гмуркане Уебсайт за рецензии на оборудване: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, съвети и съвети, Уебсайт за репортажи за пътувания: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство Уебсайт: https: //www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки ------------------------------------ ---------------------------------------------- СЛЕДВАЙТЕ НИ В СОЦИАЛНИТЕ МЕДИЯ FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine Партнираме си с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всичките ви основни неща. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала.

@nickthomas4567
#askmark, ако използвате предавател, имате ли нужда от spg? Правя на моята основна, но в момента не на моята сцена, само предавател, това е нова настройка, така че след малък съвет. Благодаря Ник

#водолазно гмуркане #гмуркане #водолаз
ВРЪЗКИ

Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join
Покупки на оборудване: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
-------------------------------------------------- ---------------------------------
НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ

Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, подводна фотография, препоръки и съвети, прегледи на водолазно оборудване
Уебсайт: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, подсказки и съвети, репортажи за пътувания
Уебсайт: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство
Уебсайт: https://www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки
-------------------------------------------------- ---------------------------------
СЛЕДВАЙТЕ НИ СОЦИАЛНИ МЕДИИ

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Ние си партнираме с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всички ваши основни принадлежности. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала.

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS5ENjg2QjQ3OTVDOUE2QzYw

Нуждаем ли се още от самоходни автомати? #askmark #scuba

Трябва ли да сменям маркучите на регулатора на всеки 5 години? #askmark #scuba @jeffmoye Трябва ли маркучите Miflex да се сменят редовно? Един сервизен техник, с когото говорих, каза, че трябва да се сменят на всеки 5 години. не мога да намеря нищо на техния уебсайт или брошура за това, така че се чудя дали това е остаряла новина, свързана с проблема с повредата на гумата, която са имали? #scuba #scubadiving #scubadiver ВРЪЗКИ Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join Покупки на оборудване: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear ---------- -------------------------------------------------- ----------------------- НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, подводна фотография, съвети и съвети, прегледи на водолазно оборудване Уебсайт: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, съвети и съвети, доклади за пътувания Уебсайт: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство Уебсайт: https:// www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки --------------------------------------- -------------------------------------------- СЛЕДВАЙТЕ НИ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ FACEBOOK : https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine Партнираме си с https://www.scuba.com и https ://www.mikesdivestore.com за всичките ви основни неща. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала. 00:00 Въведение 00:43 Въпрос 01:04 Отговор

Трябва ли да сменям маркучите на регулатора на всеки 5 години? #askmark #scuba
@jeffmoye
Трябва ли маркучите Miflex да се сменят редовно? Един сервизен техник, с когото говорих, каза, че трябва да се сменят на всеки 5 години. не мога да намеря нищо на техния уебсайт или брошура за това, така че се чудя дали това е остаряла новина, свързана с проблема с повредата на гумата, която са имали?
#водолазно гмуркане #гмуркане #водолаз
ВРЪЗКИ

Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join
Покупки на оборудване: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
-------------------------------------------------- ---------------------------------
НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ

Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, подводна фотография, препоръки и съвети, прегледи на водолазно оборудване
Уебсайт: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, подсказки и съвети, репортажи за пътувания
Уебсайт: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство
Уебсайт: https://www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки
-------------------------------------------------- ---------------------------------
СЛЕДВАЙТЕ НИ СОЦИАЛНИ МЕДИИ

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Ние си партнираме с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всички ваши основни принадлежности. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала.
00: 00 Въведение
00:43 Въпрос
01:04 Отговор

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS41ODJDREU4NjNDRTM2QkNC

Трябва ли да сменям маркучите на регулатора на всеки 5 години? #askmark #scuba

Спонсорирано от https://scuba.com Оборудване за гмуркане, предоставено от https://narkedat90.com #scuba #scubadiving #scubadiver Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join Покупки на оборудване: https://www. scubadivermag.com/affiliate/dive-gear ---------------------------------------------- ------------------------------------------------ НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ Уебсайт: https:// www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, подводна фотография, съвети и съвети, Уебсайт за ревюта на водолазно оборудване: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, съвети и съвети, Уебсайт за доклади за пътуване: https://www .godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство Уебсайт: https://www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки -------------------- -------------------------------------------------- ------------- СЛЕДВАЙТЕ НИ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www. instagram.com/scubadivermagazine Ние си партнираме с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всички ваши основни принадлежности. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала. 00:00 Въведение 01:07 Рекламна пауза 02:21 Характеристики 10:33 Спецификации 13:02 Разопаковане 14:45 Отблизо 28:42 Преглед

Спонсориран от
https://scuba.com

Екипировка за гмуркане, доставена от
https://narkedat90.com

#водолазно гмуркане #гмуркане #водолаз

Станете фен: https://www.scubadivermag.com/join
Покупки на оборудване: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
-------------------------------------------------- ---------------------------------
НАШИТЕ УЕБСАЙТОВЕ

Уебсайт: https://www.scubadivermag.com ➡️ Гмуркане, подводна фотография, препоръки и съвети, прегледи на водолазно оборудване
Уебсайт: https://www.divernet.com ➡️ Новини за гмуркане, подводна фотография, подсказки и съвети, репортажи за пътувания
Уебсайт: https://www.godivingshow.com ➡️ Единственото шоу за гмуркане в Обединеното кралство
Уебсайт: https://www.rorkmedia.com ➡️ За реклама в рамките на нашите марки
-------------------------------------------------- ---------------------------------
СЛЕДВАЙТЕ НИ СОЦИАЛНИ МЕДИИ

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Ние си партнираме с https://www.scuba.com и https://www.mikesdivestore.com за всички ваши основни принадлежности. Обмислете използването на партньорската връзка по-горе, за да подкрепите канала.
00: 00 Въведение
01:07 Рекламна пауза
02:21 Характеристики
10:33 Спецификации
13:02 Разопаковане
14:45 Поглед отблизо
28:42 Преглед

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS43RjU3NEIyMjFBMEIxQ0ZF

Ratio iX3M2 GPS Dive Computer Unboxing Review #scuba #unboxing

НЕКА ПОДДЪРЖАМЕ ВРЪЗКА!

Получавайте седмичен преглед на всички новини и статии на Divernet Маска за гмуркане
Ние не спам! Прочетете нашите декларация за поверителност за повече информация.
Запиши се
Известие за
гост

50 Коментари
Повечето гласували
Най-новите -старите
Вградени отзиви
Вижте всички коментари
Dive_With_Matt
Dive_With_Matt
Преди 10 месеца

Модерното „F about and find out“ искрено ме разсмя. Трябва да се съглася с тях, сам съм правил някои от тях, както казахте.

Отнема само един път нещо да не е както трябва и може да свърши ужасно

Бък Джофайдън
Бък Джофайдън
Преди 10 месеца

Страхотни точки, виждал съм ги всички като MSDT инструктор и направих няколко. Бих добавил „Не бъдете прекалено строги към новобранците, бъдете търпеливи. Точно както при шофирането, всеки има отправна точка и се нуждае от време, за да придобие умения. Някои от най-добрите водолази се учеха най-трудно. От това, което видях.

Китова акула
Китова акула
Преди 10 месеца

Наистина добър списък и без повторения на стандартните – въпреки че вероятно все още си струва да се подсили „не връщайте клапана на резервоара си с четвърт оборот“ и „спрете да използвате цилиндър, за да взривите капачката на регулатора си“.

johnbl8
johnbl8
Отговор на  Китова акула
Преди 10 месеца

Защо? Бях научен да правя и двете неща в скорошния ми OW/AOW PADI.

Китова акула
Китова акула
Отговор на  Китова акула
Преди 10 месеца

@johnbl8 Четвъртта връщане назад вече не се преподава, тъй като е възможно да се обърка четвърт затворена само с отворена четвърт. Вентилът на резервоара трябва да бъде напълно отворен или затворен. Продухването на капачката на регулатора с въздух е силно, не постига почти нищо и може да увреди слуха на хората.

johnbl8
johnbl8
Отговор на  Китова акула
Преди 10 месеца

@WhaleShark Бях научен, че издухването на въздуха го изсушава. Вие сте PADI инструктор? Не споря – съвсем наскоро AOW и по подразбиране се придържам към това, което ме научиха срещу интернет.

Даниел Трули
Даниел Трули
Преди 10 месеца

Какви са тези две перки на заден план? Оранжевият изглежда като Apeks RK3, но какво представляват двата, които го ограждат в сиво и тюркоазено?

Списание Scuba Diver
Списание Scuba Diver
Отговор на  Даниел Трули
Преди 10 месеца

Те са техническите перки на четвъртия елемент. Подобен дизайн

Даниел Трули
Даниел Трули
Отговор на  Даниел Трули
Преди 10 месеца

Страхотно, благодаря!

Уилям Кронин
Уилям Кронин
Преди 10 месеца

лош навик….изваждане на регулатора от устата и сваляне на маската от лицето, преди да се качите обратно на лодката….добра вълна ви удря в лицето, вие се паникьосвате, размахвате, не можете да достигнете reg….хора са се давили с частичен резервоар все още на гърба им!

Gears Of Baird
Gears Of Baird
Отговор на  Уилям Кронин
Преди 8 месеца

Мислех, че един човек ще умре онзи ден. Той беше изхвърлен от задната част на лодката от вълна със свалена маска и reg out. Въздухът на цялото тяло е роден

DTT
DTT
Преди 10 месеца

20 гмуркания, за да получите ау? ви позволява да слезете под 60′.
най-големият ми любимец е да използваш ръцете си, за да плуваш, а не плуваш

CSJ Роджърсън
CSJ Роджърсън
Преди 10 месеца

Съвет при изгаряния от огнени корали. Отровата му е базирана на протеини, така че най-добрият начин да го победите е топлината. Вземете фланела или кърпа за лице и я поставете в толкова гореща вода, колкото можете да понесете (60C+) и я дръжте там за 20 минути, като претопляте, ако е необходимо.

г.к.скот
г.к.скот
Преди 10 месеца

Все пак трябва да взема фосилизирани зъби от акула, ТРЯБВА.

CJ
CJ
Преди 10 месеца

👌👌 Благодаря ти Марк и браво!

Йосиф Дракула
Йосиф Дракула
Преди 10 месеца

👍😎🤿!

Животът и приключенията на Минди
Животът и приключенията на Минди
Преди 10 месеца

Страхотни съвети. Бих добавил да не носите голямата си чанта на борда на малки лодки. Това се случи на скорошно гмуркане, когато съпруг и съпруга донесоха супер хубавите си големи чанти за гмуркане на малка, пълна лодка и след това се оплакаха, че нямат място.

Кийт Уо (видео с изглед към морето)
Кийт Уо (видео с изглед към морето)
Отговор на  Животът и приключенията на Минди
Преди 10 месеца

Изненадан, шофьорът на лодката не каза нищо!

Животът и приключенията на Минди
Животът и приключенията на Минди
Отговор на  Животът и приключенията на Минди
Преди 10 месеца

@Keith Waugh (SeaView Video) групата, с която бях, беше на екскурзия от круизен кораб. Сигурен съм, че иначе биха го направили.

Кийт Уо (видео с изглед към морето)
Кийт Уо (видео с изглед към морето)
Отговор на  Животът и приключенията на Минди
Преди 10 месеца

@Mindy’s Life & Adventures Оценявам много трудната ситуация, но на всяка лодка, независимо колко голяма или малка е, капитанът/рулевият/водачът е в крайна сметка отговорен за всички на лодката. Ако нещо се обърка, каквото и да е, тогава водачът на лодката ще бъде обвинен.

Животът и приключенията на Минди
Животът и приключенията на Минди
Отговор на  Животът и приключенията на Минди
Преди 10 месеца

@Keith Waugh (видео с изглед към морето) Съгласен съм. Трябваше да се направи нещо. Може би правилата са различни в Козумел

Джейсън Кенеди
Джейсън Кенеди
Преди 10 месеца

Благодаря, Марк, страхотни съвети и аз съм виновен за няколко.
Забелязах вашата пухкава акула на фона на видеоклиповете ви, имам същата (от около 10 години) и се казва Брус 😎
Продължавайте да идват... наздраве 🍻 Jase 👍

Ивори Джонсън
Ивори Джонсън
Преди 10 месеца

Имаме нужда от тези напомняния!!!!!!

микрофон
микрофон
Преди 10 месеца

Благодаря за събуждането, Марк. Последното ми гмуркане беше с приятел с богат опит (7,500+ гмуркания), но с когото не се бях гмуркал преди. Докато се комплектовахме, покрихме всички обичайни основи (план за гмуркане, сигнали с ръце, процедури извън въздуха и т.н. и т.н.). Поглеждайки назад, сега осъзнавам, че (за щастие) и двамата направихме задълбочена проверка преди гмуркане на собственото си оборудване, преди да скочим, но никога не направихме приятелска проверка. Защо не? Имам собствени мисли, но нито едно не достига до нивото на оправдание. Просто го направи!

nyax129
nyax129
Преди 10 месеца

Хей Марк. От доста време! Работих в отдалечен лагер в северна Канада! Намерих те, когато направих моята открита вода и те гледах да ми казваш, че съм зает в комерсиалния свят! Тази година започнах свой собствен търговски гмуркащ бизнес! Вие (и Шон) бяхте голяма част от това пътуване. Благодаря за вдъхновението.

Кенет Дж. МакАртър
Кенет Дж. МакАртър
Отговор на  nyax129
Преди 8 месеца

Поздравления за новия бизнес.

Крис Филхауър
Крис Филхауър
Преди 10 месеца

Взимам клас PADI OW. Ограничено до 60 фута. Ако мога да насроча OW порцията

Игдрасил42
Игдрасил42
Отговор на  Крис Филхауър
Преди 10 месеца

хубаво. Наслади се.

Крис Филхауър
Крис Филхауър
Отговор на  Крис Филхауър
Преди 10 месеца

@Yggdrasil42 Благодаря ти😃😃

Пийт Уолингфорд
Пийт Уолингфорд
Преди 10 месеца

Страхотно представяне на най-лошите практики на водолазите. Липсата е абсолютно най-лошото, за което е отговорна самата индустрия. Липса на плаваемост, умения за маневриране Horizontal Hover-Stall™ и практика на Non-Destructive Maneuvering™ с „незабавна обективна обратна връзка“. Специализираните курсове, макар и образователни, не осигуряват необходимото време за практикуване на повтарящи се бавни каданси, от което всички се страхуваме, но от което се нуждаем. Разгледайте facebook.com/diamondreefsystem и вижте какво правим от 1988 г. насам. Освен публикациите, изберете „Относно, след това описание“.

Гайки в болтове
Гайки в болтове
Преди 10 месеца

Благодаря ти Марк
Какво се случи с Simply Scuba?

Летящ готвач
Летящ готвач
Преди 10 месеца

Най-важният съвет: не се гмуркайте с куп yahoo.

Филипинските приключения на Фауст
Филипинските приключения на Фауст
Преди 10 месеца

Страхотен списък и вашите съвети около тях са прекрасни. Два палеца нагоре.

Джулз Уест
Джулз Уест
Преди 10 месеца

Току-що забелязах във видеото, че старата школа върнаха вентила на 1:15. Разбирам, че не трябва да правите това, тъй като съвременните клапани не се нуждаят от това и е по-добре да сте напълно включени или напълно изключени, за да можете да знаете, че имате въздух или не…

Исус Кристо
Исус Кристо
Преди 10 месеца

Здравей Марк, благодаря ти за съветите ти относно тези навици, по отношение на сигурността ти си на място, проверявай екипировката, не се гмуркай сам, не се гмуркай на дълбоко.. и т.н. и т.н.. като рационално човешко същество, което разбира отговорност Разбирам напълно всеки един, но като човешко същество, което иска да бъде свободно и също така отговорно за действията си, смятам, че ограничения като тези не са приемливи, като възрастен, аз съм отговорен за действията си и съм отговорен дори действията ми да ме накарат да платя най-голямата цена, много други морски дейности като апнея могат да ме убият толкова лесно, колкото гмуркането, например „затъмнения“, няма ограничения за тях, нямате никакви ограничения за гмуркане на апнея или подводен риболов и можете да видите хора без теория, курсове или сертификати, гмуркащи се дори до 20 и 40 метра без никакво водолазно оборудване. Освен това не се нуждаете от сертификат за сърфиране и можете да минете без сертификат и да се противопоставите на огромните вълни, ако можете да оцелеете.. това е номерът, някои не го правят, дори хора, които са свикнали да го правят ежедневно, така че Не разбирам тези екстремни ограничения за гмуркане, когато другите спортове са напълно дерегулирани, това са моите 2 цента, благодаря. Моят въпрос, не мислите ли, че SSI, PADI и т.н. са в тази игра, за да регулират Scuba Worldwide и да направят малко пари, докато злоупотребяват с ограниченията, така че водолазите да трябва да плащат за всяко сертифициране? Преди 40 години никой не плащаше за сертификати, случиха се някои инциденти, да, и някои смъртни случаи, но числата в сравнение с апнеята и подводния риболов бяха смешни, в моята страна, доколкото си спомням, през последните 40 години загубихме като... 2 гмуркача година срещу 10 до 20 водолази за подводен риболов, в моята страна подводният риболов е напълно забранен с помощта на акваланг, разрешено е само спиране на дишането, преди 2 месеца загубих мой приятел, още една жертва в Атлантика, той се гмуркаше на 20 метра дълбочини и най-вероятно е причернял по време на изкачване и пак се е гмуркал сам, 90% от фаталните инциденти имат нещо общо, тези хора са загинали сами.

Бил Брук
Бил Брук
Отговор на  Исус Кристо
Преди 10 месеца

Този идиотски коментар се чете като дълго изказване, явно не сте наясно с това. Този видеоклип в YouTube е „10-те най-лоши навика за гмуркане“, не е за сърфиране, подводен риболов или свободно гмуркане (и сте напълно прав, самостоятелното свободно гмуркане е неразумно и рисковано занимание). Извлякох голяма полза от всички курсове и специалности на PADI, които направих, и преминаването от PADI Divemaster до Open Circuit Advanced Trimix водолаз и след това към IANTD Advanced Trimix (Mod 3) водолаз на затворена верига беше улеснено от основното PADI обучение. Така че не чувствам, че съм бил „злоупотребяван“ по някакъв начин от PADI.
И когато някой от нас избере сам да извърши рискована дейност и тя се обърка напълно, кой мислите, че събира парчетата след това? Вашето семейство и близки вероятно биха искали тялото ви за погребална служба или кремация? Кой плаща за времето и усилията в търсенето на вашето тяло или е добре то да бъде измито в крайна сметка, в разложено и сдъвкано състояние на плажа или може би уловено в мрежите на някой нещастен рибар?
Водолаз почина в първия ден на CCR гмуркане, 85-метрово гмуркане в останки, и той сподели част от твоето егоистично и глупаво мислене, плащайки „върховната цена“, както се изрази, на следващия ден трима от нас намериха тялото му и го върнаха на лодката за гмуркане, която беше най-доброто, което можехме да направим за партньора и семейството му. Ако аз отговарях за това конкретно гмуркане, той нямаше да бъде допуснат до лодката, защото понякога има сериозни последствия за много други, когато е мил (той беше много мил човек), но глупавите хора подкрепят „свободно да вземайте всякакви решения, които желаете, боклук, в които вярвате.

Исус Кристо
Исус Кристо
Отговор на  Исус Кристо
Преди 10 месеца

@Bill Brooke Бил, мога ли да те наричам Бил? Е, съдите ме строго, направих си сертификати за гмуркане и не съм против основите и някои дефинирани ограничения, преценявайки опита, който всеки има, но мисля, че всеки е отговорен за действията си и в успоредно с това има много по-опасни водни спортове, дерегулирани, аз също мисля, че в този спорт, „ако мога да го нарека спорт“ за някои е начин на живот, има достатъчно количество елитарност и самонадеяност, не само глупаците умират, арогантно също.

Исус Кристо
Исус Кристо
Отговор на  Исус Кристо
Преди 10 месеца

@Bill Brooke Здравей Бил, благодаря ти за отговора, този път се въоръжих с факти и цифри и станах свидетел от първа ръка на инцидент миналата неделя с курс за гмуркане в открита вода, бях там само за да се гмуркам и да стана свидетел една дама, която побесня и получи пневмоторакс, защото изскочи на повърхността, без да диша и да задържи въздуха, с тези факти, които прочетох в интернет и този нещастен инцидент, наистина съм съгласен с вас, първо сертификатите, мислех ... добре, тя имаше OWD и това все пак се случи, дори не можех да си представя, че не беше, и статистиката е ясна, водолази без сертификат имат тенденция да претърпяват много повече инциденти, отколкото сертифицирани водолази на SSI или PADI или други центрове, това е доста видимо и дори не знаех, че 50% от смъртните случаи са били над водата, от хора, които се блъскат от дъното или скачат от лодката със затворен резервоар и ненапомпан bcd и се удавят след това, в най-малкото някои от тези смъртни случаи биха могли да бъдат избегнати със сертифициране и професионално консултиране, грешах в това, което казах за сертифицирането, това не е елитарност и не е система за получаване на пари, обратното, начин да се избегнат тези видове смъртни случаи от моя невежеството относно статистиката и липсата на опит, като видях инцидент точно до мен, разбрах, че сертификатите са задължителни и за „свръхконтрола“ добре.. ако не сме, може да сме мъртви.. благодаря!

Приключения с Фродо
Приключения с Фродо
Преди 10 месеца

„плувайте в пещера“ това е много ЛОШ клип, тъй като този водолаз е сертифициран пещерен водолаз със странично монтирани резервоари. Покажете базов водолаз, а не някой, който е сертифициран.

abigmonkeyforme
abigmonkeyforme
Отговор на  Приключения с Фродо
Преди 9 месеца

Няма клипове на основни водолази, плуващи в пещери. Тъй като пещерните водолази не правят видеоклипове за това и основните водолази не успяват да се върнат.

Брус Бийти
Брус Бийти
Преди 10 месеца

Когато за първи път се научих да се гмуркам, моят инструктор каза, че най-добрият начин да запомните всички стъпки в проверката преди гмуркане е да си помислите „Брус Уилис разрушава всички филми“.

BCD
Тегла
регулатор
Въздух
Окончателна проверка.

Известно време след това друг инструктор с малко по-изкривено чувство за хумор предложи „Бебетата с бяс винаги се пенят“ като алтернатива.

Smiley TeK
Smiley TeK
Преди 10 месеца

Обикновено закопчавам маската и компютъра си към d-образния пръстен със закопчалката на болта на SPG, когато подготвям екипировката си. Влязох веднъж без компютъра на китката си и бум, той беше на щипката ми, точно там на гърдите ми, и избегнах нуждата да моля някой да ми го даде. 😊. Единственият път, когато съм правил това, но все още беше с мен на моя d-ring. Дори закача моя reg към моя BC, за да го предпазя от битие или сядане. Някои водолази се разпространяват в пространството на други водолази. Това са типични по-нови водолази, но всичко е добре. Повече гмуркачи, повече гмуркащи приятели.

Зстанман
Зстанман
Преди 10 месеца

Току що се върнах от Роатан. Имахме един човек в групата, който всички кръстихме „катастрофата“, защото той просто блъскаше, тълпяше, риташе и блокираше други гмуркачи. Той беше най-добрият човек на света, но под водата изглеждаше, че нямаше абсолютно никакво самосъзнание.

Кроуф
Кроуф
Преди 10 месеца

Ако мога да добавя още един момент, с който се сблъсках преди и не беше обяснен по време на получаването на моите сертификати. Проблем с изстискване на маската и как да го предотвратите. Това ще се случи, когато маската е прекалено стегната и поради подводното налягане, маската определено ще притисне лицето ви. В този случай обикновено издишайте постепенно с носа си, за да добавите въздух в маската. Също така избягвайте да вдишвате през носа през цялото време.

Джейк Уилямс
Джейк Уилямс
Преди 9 месеца

Едно, което виждам често, е, че водолази стоят в плитка вода и си слагат плавници, без да се регистрират. Всичко добре и добре, докато не паднеш с тежък комплект.

Hen3 PG
Hen3 PG
Преди 9 месеца

Това всъщност е хубаво. Просто вземете моя сертификат за открита вода. И наистина искам да се занимавам сериозно с гмуркане, така че е хубаво да знам всички тези неща.

Hen3 PG
Hen3 PG
Преди 9 месеца

Странен въпрос и извън темата. Сега живея във Виетнам и в моя район няма магазини за гмуркане. Кои уебсайтове биха били най-добри, ако искам да поръчам екипировка за гмуркане онлайн, която да доставя по целия свят?

abigmonkeyforme
abigmonkeyforme
Преди 9 месеца

Маски: много по-лесно е да се уверите, че океанът няма да вземе маската ви, ако имате навика да я сваляте надолу — и да я оставяте да виси около врата ви — вместо нагоре. Моята маска е около врата ми, когато се подготвям, и е или там, или на лицето ми за деня ми на гмуркане.

И имам да добавя още един лош навик: оставяйте основния си комплект за „запазване на гмуркане“ у дома, защото е малко вероятно да имате нужда от него. (Да, за първи път от години: онзи ден карах до плажа, оставяйки резервните си о-пръстени вкъщи. Проверих о-пръстена си, преди да тръгна, и когато нагласих екипировката си, о-пръстенът беше добре. Моята предавка беше под налягане, клапанът на резервоара беше отворен за около 10 минути, когато... бам! О-пръстенът се счупи.)

Кенет Дж. МакАртър
Кенет Дж. МакАртър
Преди 8 месеца

Страхотни точки, Марк. Ти се зарови между черното и бялото и здравия разум. Много гмуркачи стават твърде крайни с най-простите неща. Крайностите на изплуване, за да видите кой има най-много останал газ срещу шнорхел, докато чакате всички в групата да влязат във водата и чакате всички да изплуват след гмуркането. Много за размисъл. Благодаря.

Смит
Смит
Преди 8 месеца

клоуни от хилядолетието, които са били научени да държат шибаните си ръце заедно като РЕТАРД от някои ( МЪКАВ ИДИОТ), КОЕТО ОЗНАЧАВА, ЧЕ СА СЕ Гмуркали, отхвърлени!
Истинските водолази могат да се гмуркат с РЪЦЕ до себе си, ние не се нуждаем от ОБУЧЕНИЕ ЗА ДЪРЖАНЕ НА ТЕЛЕФОНА...
Недокосването на REEFS отново е даденост. ОБУЧЕНИЕТО ЗА ДЪРЖАНЕ НА FSCKING PHONE беше най-глупавото нещо, което съм виждал.
От 2010 г. беше РАМПАНТ! защото МИЛЕНИАЛНИТЕ КЛОУНИ не могат да живеят без да докосват SH1T!
Когато за първи път видях ДА ДЪРЖИШ ЩАЛОТО ТИ РЪЦЕ, си помислих... (уау, това чудо ще умре, ако нещо се случи)
гмуркането със СВОБОДНИ ръце позволява на човек да ИЗПОЛЗВА ВСИЧКИТЕ ИМ FSCKING СЪОРЪЖЕНИЯ, което означава задвижване с контрол на ръцете И краката с ВСИЧКИ КРАЙНИЦИ...
СЕГА новите гмуркачи са програмирани да бъдат идиоти [оставете ни да махнем ДВА от вашите ЧЕТИРИ КРАЙНИКА и да направим ЛЮБОВЕН кръг...]
МЪРТВАТА земя си е МЪРТВА ЗЕМЯ… пясъкът НЕ е нещо, което е много, той е МЪРТВ и 80% базалт с калций и силикат отгоре.. (сега докажете, че това е грешно)
Когато си почиваш как си почиваш под вода… МОЗЪЧНА ЗАКАЗА ЗА ДЪРЖАНЕТО ТЕЛЕФОННИТЕ ИДИОТИ….ЗА ЗАПИСА…. гмурка се от 1982 г.

Свържете се с нас

50
0
Бихте искали вашите мисли, моля коментирайте.x